آماده‌سازی ایوان سلام در پایانه مسافربری مشهد برای نوروز ۱۴۰۴ اقدامات معاونت فرهنگی شهرداری مشهد در ایام تشییع پیکر سید حسن نصرالله هوای کلانشهر مشهد امروز آلوده است (۴ اسفند ۱۴۰۳) تقدیر از شهردار مشهدمقدس در همایش بزرگ ورزش استان شهردار مشهد: توسعه زیرساخت‌های ورزشی و حمایت از قهرمانان در دستورکار است + فیلم گرامیداشت ۱۵ هزار شهید خراسان رضوی با اهدای خون به نیابت از آنان خبر رد مصوبه مجلس در خصوص تمدید فعالیت شوراها، صحیح نیست تقدیر رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور از شهرداری مشهد برای پیشبرد اهداف ملی آماده‌سازی ناوگان اتوبوسرانی مشهد برای استقبال از بهار ۱۴۰۴ مدیرکل دفتر خلاقیت و نوآوری شهری شهرداری مشهد: نیازمند ایجاد مرکز داده‌های زیارت در رصدخانه شهری مشهد هستیم رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس: آثار جشنواره هنر‌های شهری ۱۴۰۴ آماده می‌شوند ورود تاریخی قطار‌ شهری به مشهد | نگاهی به تاریخچه و شکل‌گیری یکی از پروژه‌های پرماجرای شهری رئیس مرکز آمار ایران: سرشماری نفوس و مسکن اواخر تابستان یا اوایل پاییز ۱۴۰۵ انجام می‌شود شهردار مشهد مقدس: اطلاعات دقیق و برخط به شهرداری مشهد کمک می‌کند تا خدمت رسانی بهتری انجام دهد + فیلم تسریع در رسیدگی به مصوبات ماده ۵ برای حل مشکلات شهری مشهد بازنگری موضوع ساماندهی رودخانه کشف رود مشهد کلید خورد | جریان امید در کشف رود تزریق اعتبار و رفع گره‌های بحرانی مترو گلبهار- مشهد نقش مترو در توسعه پایدار شهری تعاملات مؤثر شهرداری مشهد و سازمان همکاری‌های اقتصادی اکو
سرخط خبرها

فرهمندی: خط قرمز مدیریت شهری مشهدمقدس، زائر امام‌رضا(ع) است | با تاکسی‌رانان متخلف برخورد می‌کنیم

  • کد خبر: ۲۴۸۵۷۲
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹
فرهمندی: خط قرمز مدیریت شهری مشهدمقدس، زائر امام‌رضا(ع) است | با تاکسی‌رانان متخلف برخورد می‌کنیم
نایب‌رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: خط‌قرمز ما زائر امام‌رضا(ع) است و اگر در تاکسی‌رانی تخلفی صورت بگیرد، حتماً با آن برخورد می‌کنیم.
مریم دهقان
خبرنگار مریم دهقان

ایمان فرهمندی در حاشیه بازدید از خدمات پایانه مسافربری امام‌رضا(ع) در دهه آخر صفر ۱۴۰۳، در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: خدمت‌رسانی در دهه‌ پایانی ماه صفر، برنامه‌ ویژه‌ حوزه‌ مدیریت شهری در طول سال یا به‌تعبیری کارنامه‌ خدمات آن است که هر سال در این ایام، هم باید اوج خدمت خود را ارائه بدهد و هم مزدش را از دست صاحب شهر دریافت کند.

نایب‌رئیس کمیسیون عمران، حمل‌و‌نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهدمقدس تصریح کرد: در حوزه‌ حمل‌ونقل هم مانند سایر حوزه‌های خدمات شهری که تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شده، برای پاسخگویی به نیاز‌هایی که در این ایام وجود دارد، پیش‌بینی‌ها و برنامه‌هایی در پایانه‌ مسافربری امام‌رضا(ع) مورد توجه قرار گرفته که امروز از آن‌ها بازدید داشتیم. 

وی اضافه کرد: گام بعدی اتصال حمل‌ونقل شهری به ورودی اصلی شهر یعنی پایانه مسافربری امام‌رضا(ع) است که هم در حوزه تاکسی‌رانی و هم اتوبوس‌رانی، تمهیدات ویژه‌ای اتخاذ شده است. 

فرهمندی ادامه داد: ظرف چند ماه آینده، فاز اول خط‌۳ قطارشهری نیز به بهره‌برداری می‌رسد. با این اتفاق، اتصال پایانه‌ امام‌رضا(ع) به حرم مطهر رضوی از طریق خط ریلی برقرار می‌شود و دغدغه هرساله ما مبنی بر ورود زائر به شهر و دسترسی به حرم امام‌رضا(ع) تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند. 

وی با بیان این مطلب که در دهه آخر صفر نیز حوزه حمل‌ونقل شهری، برنامه‌های مهمی را ویژه تردد در شهر پیش‌بینی کرده است، افزود: تأمین پارکینگ‌های موردنیاز داخل شهر، رایگان‌کردن خدمات اتوبوس‌رانی و قطارشهری، رایگان‌کردن تاکسی‌رانی برای سرویس‌دهی به زائران، آماده‌سازی پیاده‌رو‌ها و مسیر‌های پیاده‌روی و تشرف به حرم مطهر رضوی، آماده‌سازی فنی ناوگان اتوبوس‌رانی و قطارشهری و درنهایت بار شهری از موارد این پیش‌بینی‌ها هستند که برای تسهیل تردد در شهر به خصوص دسترسی به حرم مطهر رضوی و محدوده‌ مرکزی شهر به طور ویژه مورد توجه قرار گرفته‌اند. 

نایب‌رئیس کمیسیون عمران، حمل‌و‌نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهدمقدس در خصوص جلوگیری از تخلف در حوزه تاکسی‌رانی گفت: حوزه‌ بازرسی تاکسی‌رانی تقویت شده و نظارت بیشتری بر این بخش وجود دارد. از سوی دیگر، زمینه‌ اطلاع‌رسانی و اعلام تخلفات احتمالی به شماره تلفن‌های اعلام‌شده و مراکزی که برای رسیدگی به شکایات در نظر گرفته شده‌اند، تقویت شده که قطعاً رسیدگی می‌کنند؛ زیرا خط‌قرمز ما زائر امام‌رضا(ع) است به‌ویژه در این ایام که همه‌ شهر آماده میزبانی شده‌اند.

فرهمندی اذعان کرد: بخش زیادی از همکاران ما در تاکسی‌رانی در دهه آخر صفر به صورت صلواتی خدمات‌رسانی می‌کنند؛ اما اگر معدود تخلفی اتفاق بیفتد، حتماً با آن برخورد جدی خواهیم داشت و مورد پیگرد قرار می‌گیرد.

وی همچنین اضافه کرد: علاوه بر موضوع حمل‌ونقل، دیگر نیاز‌های زائران در هنگام ورود به شهر همچون اسکان اضطراری، پذیرایی، استراحت اولیه و خدمات بهداشتی مورد توجه قرار گرفته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->