رضایت مندی زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی از خدمات نوروزی شهرداری مشهد حسامی: حل مسائل اساسی شهری باید ازجمله اهداف زیست‌بوم نوآوری باشد مدیریت شهری مشهد از برنامه‌های خلاقانه و نوآورانه حمایت می‌کند اعزام کاروان ۳۰۰ نفره راهیان نور شهرداری مشهد به مناطق عملیاتی غرب کشور نگرانی از حمله ملخ‌ها به روستا‌های مشهد، بی‌اساس است | اعلام آخرین وضعیت از مناطق درگیر رونمایی از مدل بهینه زیست‌بوم نوآوری مدیریت شهری مشهد + فیلم طراحی و اجرای مدرن‌ترین زمین بازی کودکان در مشهد | تلفیق بازی، یادگیری و خلاقیت راه‌اندازی زیپ لاین، کابل گلایدر، دوچرخه کابلی و پل ماجراجویی در چهار بوستان بزرگ مشهد قصه ناتمام دیوارهای شهرک شهید بهشتی مشهد | ماجرای دیواری که مسیر اصلی خیابان را مسدود کرده است شهردار مشهد مقدس: اگر روش‌های نوین به کمک مدیریت شهری نیاید، امکان اداره شهر را نخواهیم داشت ویدئو | آغاز مسافرگیری فاز اول خط ۳ متروی مشهد از ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴ رئیس شورای عالی استان‌ها: دو فوریت طرح اصلاح جزء (۳) بند (ب) ماده (۱۰۶) قانون برنامه پنج‌ساله هفتم، برای برقراری فوق‌العاده خاص کارکنان و کارگران شهرداری‌ها تصویب شد شورای اسلامی شهر مشهد تصویب کرد: نام‌گذاری ۴ سالن ورزشی به نام شهدا | نوسازی ناوگان ون فرسوده و واگذاری ۱۳۰ دستگاه ون «وانا» + فیلم سرویس‌دهی رایگان خط دو متروی مشهد در سالروز شهادت امام‌جعفرصادق(ع) (۴ اردیبهشت ۱۴۰۴) کیفیت هوای کلانشهر مشهد، در مرز آلودگی (۳ اردیبهشت ۱۴۰۴) نوآوری، ضرورت و فرصت پیش‌روی مدیریت شهر نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: در دوره ششم، باید گره‌های چندده‌ساله شهر مشهد باز شود ساختمان ستاد و فرماندهی آتش‌نشانی مشهد در آستانه بهره‌برداری حاشیه هایی از ترافیک پل شهید عباسپور مشهد تمرکز بر حداکثر بهره‌وری منابع آبی موجود برای فضای سبز مشهد در سال ۱۴۰۴ تور مجازی فاز اول خط سه مترو مشهد | با ابر پروژه خط ۳ قطارشهری مشهد بیشتر آشنا شوید
سرخط خبرها

فرهمندی: خط قرمز مدیریت شهری مشهدمقدس، زائر امام‌رضا(ع) است | با تاکسی‌رانان متخلف برخورد می‌کنیم

  • کد خبر: ۲۴۸۵۷۲
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹
فرهمندی: خط قرمز مدیریت شهری مشهدمقدس، زائر امام‌رضا(ع) است | با تاکسی‌رانان متخلف برخورد می‌کنیم
نایب‌رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: خط‌قرمز ما زائر امام‌رضا(ع) است و اگر در تاکسی‌رانی تخلفی صورت بگیرد، حتماً با آن برخورد می‌کنیم.
مریم دهقان
خبرنگار مریم دهقان

ایمان فرهمندی در حاشیه بازدید از خدمات پایانه مسافربری امام‌رضا(ع) در دهه آخر صفر ۱۴۰۳، در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: خدمت‌رسانی در دهه‌ پایانی ماه صفر، برنامه‌ ویژه‌ حوزه‌ مدیریت شهری در طول سال یا به‌تعبیری کارنامه‌ خدمات آن است که هر سال در این ایام، هم باید اوج خدمت خود را ارائه بدهد و هم مزدش را از دست صاحب شهر دریافت کند.

نایب‌رئیس کمیسیون عمران، حمل‌و‌نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهدمقدس تصریح کرد: در حوزه‌ حمل‌ونقل هم مانند سایر حوزه‌های خدمات شهری که تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شده، برای پاسخگویی به نیاز‌هایی که در این ایام وجود دارد، پیش‌بینی‌ها و برنامه‌هایی در پایانه‌ مسافربری امام‌رضا(ع) مورد توجه قرار گرفته که امروز از آن‌ها بازدید داشتیم. 

وی اضافه کرد: گام بعدی اتصال حمل‌ونقل شهری به ورودی اصلی شهر یعنی پایانه مسافربری امام‌رضا(ع) است که هم در حوزه تاکسی‌رانی و هم اتوبوس‌رانی، تمهیدات ویژه‌ای اتخاذ شده است. 

فرهمندی ادامه داد: ظرف چند ماه آینده، فاز اول خط‌۳ قطارشهری نیز به بهره‌برداری می‌رسد. با این اتفاق، اتصال پایانه‌ امام‌رضا(ع) به حرم مطهر رضوی از طریق خط ریلی برقرار می‌شود و دغدغه هرساله ما مبنی بر ورود زائر به شهر و دسترسی به حرم امام‌رضا(ع) تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند. 

وی با بیان این مطلب که در دهه آخر صفر نیز حوزه حمل‌ونقل شهری، برنامه‌های مهمی را ویژه تردد در شهر پیش‌بینی کرده است، افزود: تأمین پارکینگ‌های موردنیاز داخل شهر، رایگان‌کردن خدمات اتوبوس‌رانی و قطارشهری، رایگان‌کردن تاکسی‌رانی برای سرویس‌دهی به زائران، آماده‌سازی پیاده‌رو‌ها و مسیر‌های پیاده‌روی و تشرف به حرم مطهر رضوی، آماده‌سازی فنی ناوگان اتوبوس‌رانی و قطارشهری و درنهایت بار شهری از موارد این پیش‌بینی‌ها هستند که برای تسهیل تردد در شهر به خصوص دسترسی به حرم مطهر رضوی و محدوده‌ مرکزی شهر به طور ویژه مورد توجه قرار گرفته‌اند. 

نایب‌رئیس کمیسیون عمران، حمل‌و‌نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهدمقدس در خصوص جلوگیری از تخلف در حوزه تاکسی‌رانی گفت: حوزه‌ بازرسی تاکسی‌رانی تقویت شده و نظارت بیشتری بر این بخش وجود دارد. از سوی دیگر، زمینه‌ اطلاع‌رسانی و اعلام تخلفات احتمالی به شماره تلفن‌های اعلام‌شده و مراکزی که برای رسیدگی به شکایات در نظر گرفته شده‌اند، تقویت شده که قطعاً رسیدگی می‌کنند؛ زیرا خط‌قرمز ما زائر امام‌رضا(ع) است به‌ویژه در این ایام که همه‌ شهر آماده میزبانی شده‌اند.

فرهمندی اذعان کرد: بخش زیادی از همکاران ما در تاکسی‌رانی در دهه آخر صفر به صورت صلواتی خدمات‌رسانی می‌کنند؛ اما اگر معدود تخلفی اتفاق بیفتد، حتماً با آن برخورد جدی خواهیم داشت و مورد پیگرد قرار می‌گیرد.

وی همچنین اضافه کرد: علاوه بر موضوع حمل‌ونقل، دیگر نیاز‌های زائران در هنگام ورود به شهر همچون اسکان اضطراری، پذیرایی، استراحت اولیه و خدمات بهداشتی مورد توجه قرار گرفته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->